Paslaugos organizacijoms

Beveik visos organizacijos turi susiformavusį požiūrį į derybas ir konfliktų valdymo būdus su partneriais, tiekėjais, klientais, debitoriais, kreditoriais, darbuotojais, akcininkais, finansinėmis ar valstybinėmis institucijomis. Požiūris lemia derybinių procesų efektyvumą ir ne visada lengva atsakyti į klausimą ar efektyvumas maksimalus, ar yra ką tobulinti ir kokia gali būti derybinių procesų tobulinimo nauda pačiai organizacijai. Dažnai iškyla klausimas "Kokiais atvejais geriau pasitelkti išorinį konsultantą, o kuomet vidinius konfliktus spręsti organizacijos viduje? Su argumentais galima susipažinti čia.

Naudojantis išorinio konsultanto paslaugomis galima ne tik išspręsti kylančius konfliktus, bet ir užsiimti jų prevencija. Modernios organizacijos Didžiojoje Britanijoje, Airijoje, JAV, Naujoje Zelandijoje ir kitose šalyse sėkmingai ir efektyviai tai daro. Sąvoka "Workplace mediation" yra pažįstama ne vienam darbuotojui, kadangi sudarydami darbo sutartį pastarieji sužino ne tik apie finansinės pagalbos iš organizacijos galimybes, bet ir apie tai, kad kylančius grupinius ir tarpasmeninius konfliktus padės suvaldyti neutralus, į organizacijos veiklą ar sanktykius su kitais darbuotojais neįsitraukęs išorinis konfliktų valdymo profesionalas. Visa tai vyks neformalioje aplinkoje. Dažnai vien tik tokio punkto įtraukimas į darbo sutartį sumažina galimų konfliktų skaičių, kadangi darbuotojai žino, kad kylančius jų konfliktus spręs ne kuris nors vadovas, kartais dėl vienų ar kitų priežasčių neišvengiantis subjektyvumo, o organizacijos veikloje nedalyvaujantis asmuo, todėl jis nebus konfliktą palaikančiųjų pusėje ir nesuteiks napamatuotų vilčių ar nuogastavimų ginčo sprendimo atžvilgiu. 


Sutartis su išoriniu konsultantu organizacijai teikia šiuos privalumus:
  • Rodo rūpestį savo darbuotojais ir sukelia didesnę pagarbą
  • Padidina darbuotojų saugumo jausmą, lojalumą ir produktyvumą
  • Sumažina nepasitikėjimą, stresą, galimų konfliktų eskalaciją ir darbuotojų praradimą
  • Padeda greitai ir efektyviai išspręsti kylančius konfliktus
  • Padeda išsaugoti arba sutvirtinti santykius, gerina organizacijos reputaciją
Įvairūs tyrimai rodo, kad pasitenkinimą konflikto baigtimi išsprendus jį mediacijos būdu pažymi 60-70% ginčo dalyvių, o pasitenkinimą mediacijos procedūra - 90%. 

 
< grįžti